Dalsze kroki w sprawie przywrócenia BOK ENERGA S.A w Kołobrzegu

tt 001Starosta Kołobrzeski Tomasz Tamborski informuje, że w poniedziałek 23 grudnia 2013 roku otrzymaliśmy odpowiedź w sprawie przywrócenia Biuro Obsługi Klienta ENERGA S.A w Kołobrzegu.

Starosta Kołobrzeski Tomasz Tamborski wraz z Prezydentem Miasta Januszem Gromkiem, Burmistrzem Gościna oraz Wójtami Gmin Powiatu Kołobrzeskiego 22 listopada 2013 roku zwrócili się do ENERGA S.A z wnioskiem o o wznowienie działalności Biura Obsługi Klienta w siedzibie Zakładu Energetycznego Kołobrzeg. Wniosek został sporządzony w związku z licznymi prośbami mieszkańców naszego Powiatu w tej sprawie. Dużą inicjatywą wykazały się również środowiska gospodarcze miasta i Powiatu Kołobrzeskiego. 

Niestety 23 grudnia 2013 roku otrzymaliśmy odpowiedź, że Energa - Operator S.A nie zmieni decyzji odnośnie przywrócenia BOK w Kołobrzegu, wskazując m.in., że była to decyzja biznesowa, poparta szeregiem analiz rynkowych i badań zachowań konsumenckich.

W związku z powyższym Starosta Kołobrzeski Tomasz Tamborski planuje złożenie skargi do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W tym celu w obu budynkach Starostwa (przy Placu Ratuszowym 1 i przy ul. Gryfitów 4-6) w Biurze Obsługi Klienta w dniu dzisiejszym zostaną wyłożone listy, na których mieszkańcy mogą się podpisywać, by poprzeć wniosek Starosty o przywrócenie BOK w Kołobrzegu.

 energa800


 
informacja: Marlena Wachowska,
Rzecznik Prasowy Starosty Kołobrzeskiego, 02.01.2014 r.