Czekamy na wnioski w sprawie zmian w organizacji ruchu do 25 listopada

schemat organizacji ruchuNa poniedziałek 30 listopada 2015 roku zaplanowane zostało kolejne spotkanie Zespołu zadaniowego ds. rozpatrywania wniosków z zakresu zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych.

 

 

Zgodnie z art. 10 ust. 5 Ustawy prawo o ruchu drogowym, Starosta zarządza ruchem na drogach powiatowych i gminnych, stąd działa przy nim specjalny zespół, którego zadaniem jest opiniowanie i doradztwo z zakresu zarządzania ruchem na drogach.

Mając na uwadze poprawę bezpieczeństwa i usprawnienie ruchu w powiecie, Starosta Kołobrzeski Tomasz Tamborski informuje mieszkańców i wszystkich zainteresowanych, że można składać wnioski, opinie i propozycje ewentualnych usprawnień i zmian w tym zakresie do środy 25 listopada 2015 roku. Wnioski można składać osobiście w Starostwie Powiatowym w Kołobrzegu przy Placu Ratuszowym 1 w Biurze Podawczym lub przesyłać na maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wszelkie Państwa opinie zostaną przedstawione na spotkaniu i rozpatrzone przez komisję.

W skład Zespołu zadaniowego ds. rozpatrywania wniosków z zakresu zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych wchodzą:
1. Adrian Andrzejewski - Podinspektor Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu,
2. Wiesław Byczkowiak – Kierownik Ogniwa Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Kołobrzegu,
3. Helena Czerniawska – Radna Rady Powiatu w Kołobrzegu,
4. Magdalena Dąbrówka – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu,
5. Mirosław Kędziorski – Komendant Straży Miejskiej w Kołobrzegu,
6. Krystyna Strzyżewska – Przewodnicząca Komisji Komunalnej Rady Miasta w Kołobrzegu,
7. Antoni Szarmach – Członek Stowarzyszenia Turystyki Rowerowej "Bicykl" w Kołobrzegu,
8. Anna Szymonowicz – Kierownik Referatu Drogowego Urzędu Miasta Kołobrzeg,
9. Jerzy Wąsik – Naczelnik Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu.